2009. dec. 24.

Istengyermek, nézd szívemnek forró vágyait

Ma este a jászol körül lélekben, valóságosan találkozunk, és imádjuk a Kis Jézust ...
Áldott, boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves blogolvasómnak és idetévedőnek.



Istengyermek, kit irgalmad
Közénk lehozott,
Angyaloknak énekével
Néked áldozok
Terjeszd fölém kezedet,
Hogy az Istenszeretet
Töltse el ma szívem, lelkem,
Jászolod tövén.


Bár nem látom gyermekarcod
Szent vonásait,
Hiszem mégis rendületlen:
Hogy már Te vagy itt.
És mosolygón fölfogod
Könnyemet, amit hozok
Ajándékul jászolodnak
Trónusához én.


Istengyermek, nézd szívemnek
Forró vágyait:
Boldogságot adni másnak
Nincs hatalma itt,
Csak Tenéked, Istenem.
Ó, ha arcod megjelen
Áldott ostya szent színében,
Boldog vagyok én.


Betlehemi csillagodat
Ragyogtasd nekem,
Ki e sötét lelki éjben
Jászlod' keresem!
Add hitemnek fényedet,
Akkor biztosan megyek
S meg nem állok, míg a trónod
El nem érem én.


Szentségházad jászolához
Állok őrnek én,
Hogy ne bántson senki Téged
Már e földtekén.
Ó ha Téged sértenek,
Én szívembe rejtelek
S menedéket adok Néked
Mindhalálomig.

1 megjegyzés:

Mirjam írta...

Ez az egyik legszebb énekünk. Épp elkezdtem énekelgetni ma, és a szövegébe belegondolva - csodaszép.

Áldott Karácsonyt neked és Örsiéknek!