2011. jún. 2.

Jézus a mi számunkra hátra hagyja ajándékait

      Ez egy ősi kolostori gyakorlat: felírják Jézus ajándékait, mint jelenlétének egy-egy horgonyát a mi életünkben, a lapot felvágják, összehajtogatják, kisorsolják. Ha többen vannak, akkor sokszorosítják; egy részvételi módja lehet annak, hogy Jézus itt a Földön továbbra is köztünk maradjon. 


*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom a KERESZTEM,
hogy minden pillanatban felfedezhesd annak a titkát,
hogyan ajándékozd önmagad feltétel nélkül.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom a SZEGEIM,
hogy mások iránti szeretettől sebzetten,
megízlelhesd Isten szeretetét a mindennapi életedben.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom ÉDESANYÁM,
hogy életed legyen az ő Szavának kebel
és a világ fájdalmainak oltár.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom a TÖVISKORONÁM,
hogy a te gondolataid az Én gondolataim legyenek,
különösen, ha szúrják énedet.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom APOSTOLAIM,
hogy őrizd őket imádsággal,
és közelükben legyél, ha fáradtak.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom a RUHÁMAT,
hogy a te ruhád a Szentírás legyen,
amellyel a világban élsz.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom az IGÉMET,
hogy beszélj az embereknek Istenről,
és a testté lett Ige életéről.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom az EGYHÁZAM:
az utak, melyeket az evangélium von az emberi szívekben,
védve legyenek az ember iránti szenvedélyeddel.
*
Én a mennybe emelkedem.
Mint szeretetem zálogát rád hagyom a HALLGATÁSOM,
hogy ahol már nincsenek szavaid a történő dolgokat megmagyarázni,
tudd hallgatni az életet.


Nincsenek megjegyzések: