2022. nov. 9.

Kilenced Boldog Carlo Acutis tiszteletére


Kezdő imádság 

Legszentebb Szentháromság, Atya, Fiú és Szentlélek, köszönöm mindazt a kegyelmet és kedvességet, amellyel Isten szolgájának, Boldog Carlo Acutisnak a lelkét az ezen a földön töltött 15 éve alatt gazdagítottad. A fiatalság ez angyalának érdemeiért add meg nekem azt a kegyelmet, amelyet most kérek! [Mondd el a kérésedet...

Első nap:  „Nem én, hanem Isten.” 

Isten szolgája, Carlo Acutis, te, aki az életedet folyamatos lemondássá és a lényegtelen dolgok félretételévé tetted, add meg nekem a kegyelmet, hogy a mennyei dolgokat keressem, és megvessem azt, ami mulandó. Ámen. 

Második nap:  „Mindig Jézus közelében, ez a tervem az életemre.” 

Isten szolgája, Boldog Carlo Acutis, te, aki Jézus szívében éltél, add meg nekem azt a kegyelmet, hogy mindenre Jézus szeretettervét alkalmazzam. Ámen. 

Harmadik nap:  „Folyamatosan kérd az Őrangyalod segítségét. Őrangyalod legjobb barátjává kell válnod.” 

Isten szolgája, Boldog Carlo Acutis, te, aki a Szent Angyalok társaságát már akkor láttad, amikor ezen a világon voltál, add meg nekem a kegyelmet, hogy igazságosan éljek, ahogy Őrangyalom kívánja. Ámen.

Negyedik nap:  „A lelkünk olyan, mint egy hőlégballon ... Ha ily esély van egy halálos bűnre, a lélek a földre zuhan. A gyónás olyan, mint a tűz a ballon alatt, amely lehetővé teszi a lélek újra felemelkedését ... Fontos, hogy menj gyakran gyónni.”

Isten szolgája, Carlo Acutis, te, aki olyan jól élted a megbékélés ezen szentségét, add meg nekem a kegyelmet, hogy folyton keressem a bűnbánat és a mély elmélkedés kegyelmét. Ámen.

Ötödik nap:  „A szomorúság önmagát nézi, a boldogság Istenre tekint.”

Isten szolgája, Carlo Acutis, te, aki soha nem néztél el nagy szerelmedtől, Jézustól, add meg nekem is azt a kegyelmet, hogy ezzel a boldogsággal éljek ezen a világon. Ámen. 

Hatodik nap:  „Az egyetlen dolog, amit az imádságban kérnünk kell Istentől, az a vágy, hogy szentek legyünk.” 

Isten szolgája, Boldog Carlo Acutis, te, aki mindig azt kérted Istentől, ami elengedhetetlen, add meg nekem a Menny iránti mély vágy kegyelmét. Ámen. 

Hetedik nap:  „Szűz Mária az egyetlen nő az életemben.” 

Isten szolgája, Carlo Acutis, aki Szűz Máriát minden nőnél jobban szerette, adjon kegyelmet, hogy válaszoljak kedves és jó szeretetére. Ámen. 

Nyolcadik nap:  „Az Eucharisztia az én utam a mennybe.” 

Isten szolgája, Boldog Carlo Acutis, aki mindig a sátorban kereste rejtett Jézusát, adja meg nekem az Eucharisztia iránti mély vágy kegyelmét. Ámen. 

Kilencedik nap:  „Úgy örülök, hogy meghalok, mert úgy éltem le az életemet, hogy egy percet sem vesztegettem azokra a dolgokra, amelyek nem tetszenek Istennek.”

Isten szolgája, Boldog Carlo Acutis, adja meg nekem ezt a kegyelmet - kitartást a végsőkig és a szent halált. Ámen. 

Imádkozzunk: Mi Atyánk... Üdvözlégy Mária... Dicsőség..., hogy hálát adhassunk Istennek a Carlo földi élete 15 éve során adott kegyelmekért. 

Befejező imádság 

 Mindenható örök Isten, az irgalmasság Atyja, emeld szolgádat, Boldog Carlo Acutist az oltár dicsőségére, hogy általa még jobban megdicsőüljön. Add meg nekünk azt a megtiszteltetést, hogy Szentnek nevezhessük, mert mindenben a Te akaratodat követte. Az ő érdemei által add meg a kegyelmet, amire oly nagyon vágyunk. Ámen 

 „Mindenki eredetinek születik, sokan mégis fénymásolatként halnak meg. „Eredetiként” meghalni úgy lehet, hogy az ember hagyja, hogy Krisztus vezesse, és közben szüntelenül Őrá néz.”

Nincsenek megjegyzések: