2010. jún. 21.

Kreatív blogger díj


7 roppant személyes dolog rólam, a szabályok szerint:

1. Nem szeretem a töltött káposztát, mint kisgyereket Karácsonykor és Húsvétkor mindenki ezzel fenyegetett, ha csintalankodtam. Azóta lettem ilyen szófogadó, és ezért teljesítem Középkori Spanyol feltételeit, akitől a díjat kaptam. Köszönöm szépen Reina Nicolasa.
2. Kedvenc témám: Jézus! és Rebeka - a kis unokám.
3. Szeretem a vidám szenteket, akik nem csak másokon, hanem önmagukon is tudnak nevetni, és nem hiszik magukat mindentudónak.
4. Sikerült Isten segítségével Édesanyám gyilkosának megbocsátani, utána már szinte helyből és nekifutásból könnyen megy a megbocsátás bárkinek.
5. Úgy szeretem Csíkszeredát, hogy nem feledhetem Marosvásárhelyt.
6. Most már csak azokkal tudok bensőségesen barátkozni, akikkel főleg az imáról és Szűzanyáról lehet beszélgetni; a hideg közöny és az unalmas farizeusi allűrök bűzét messziről felismerem, akkor is ha „elit” kármelita az illető személy.
7. Én találtam fel a hosszú élet titkát, amit most elárulok nektek is: nem szabad abbahagyni a szuszogást.

Meg kell nevezzek 7 blogot, s a díjat tovább kellene adnom 7 blognak, de  3  olyan blogot Reina Nicolasa  már kitüntetett, amelyet én is kitüntetnék, neki vissza-díj nem jár... és úgy látszik közös kedvenceink vannak,  így aztán további  4 kedvenc blogomat tüntetem ki
1. E-Szó
2. A HIT KEGYELEM. A CSALÁD ÁLDÁS. A GYERMEK JÖVŐ.
3. Vegánságok
4. Csíkimama kincsei


Az ő kötelezettségük:
1. Írjanak magukról 7 személyes információt.
2. Tegyék ki a díjat.
3. Nevezzenek meg 7 blogot, ami szerintük díjat érdemel.
4. És persze erről értesítsék őket!

Remélem, mindenki elfogadja a díjat és szívesen teljesíti a játékszabályokat.

7 megjegyzés:

Mirjam írta...

A hideg közöny birtokosai ijesztőek... mint a "mint a sírok, melyek nem látszanak, és az emberek fölöttük járván, nem tudják."(Lk. 11.44)

Reina Nicolasa írta...

A hetedik ponton jól nevettem. :) Nyolcadik pontnak szívesen megtudtam volna, hogy kerültél közel a Kármelhez!

Apulchra írta...

Reina Nicolasa, te vagy a negyedik, aki ezt a nyolcadikat szeretné tudni, egyszer írnom kell erről is:))) Ami kimaradt a bejegyzésből: a köménymaglevest sem szeretem.

Reina Nicolasa írta...

Hehe. :))) Akkor legalább nem érzem magam olyan kis követelőzőnek és kíváncsinak!

Én sem szeretem.:D

Szamóca írta...

Köszönöm szépen a díjat, jól megleptél vele!
És a töltött káposztát én sem szeretem. :-)

Apulchra írta...

Néhány recepted elcsentem:)))

Szamóca írta...

Helyes, azért van! ;-)
Jó étvágyat hozzájuk!